Sunday, October 08, 2006

Freja & Esther

Here is a photograph from this morning showing Freja and her little friend Esther sharing a kiss. The Snoos has begun to develop a thing for kissing and hugging now and this probably explains why I am full of snot, have a pounding head ache and generally feel like crap. Freja at least seems a lot better this morning.

Pipsky var på besøg hos sin lille veninde Esther i morges. Esther's mor er med i Mette's mødre-gruppe, men de var kun to i dag. Mette fortælt at de to tøser gav hinanden kys og kramme hele tiden men det var svært at fange med kameret. Freja er blevet meget kærligt nu om dage... men kun når hun selv gider.

Jeg har det ikke særligt godt idag. Som altid er jeg syg, men denne smerte i min underliv gør mig meget nervøs. Min mor fortalt at en af hendes venner har fået konstateret kraft i testiklerne og jeg har ondt der ned hele tiden nu. Jeg ved ikke om det er det, men jeg har altid været skrækslagen for kraft og frygten har meldt sig i stor stil idag. Jeg fatter ikke at jeg kan vær så bange uden at vide rigtig men såden er jeg desværre bleven after alle disse år med dårligt helbred.

No comments: