Friday, April 21, 2006

Freja

Pipski has had a hard day today. Her new tooth is giving her a lot jip and she’s apt to kick up a fuss over nothing. Also, she was writhing about in her new bed and got her leg trapped between the bars. This didn’t go down well at all and she kicked up such a screaming that I thought something serious had happened. Once I’d freed her from her awkward position and dried her eyes (she’s so cute even when she’s crying) we played ups-a-daisy on the sofa until Mette came home.
She also spent an hour sleeping out on the terrace today. The weather is warm enough and she slept well, despite the fire brigade.

Jeg er elendigt til at skriv på Dansk, men Jeg ved godt at nogle af jer ikke læser Engelske særlig godt, så nu giver jeg det et forsøg:

Pipski musen har haft en hard dag i dag. Hendes tand har været til besvær og hun har været ret så pylret. Oven i det, kom hun i klemme i tremmeren på hendes nye seng så hendes ben sad fast. Hun skreg så højt at jeg troede det var noget rigtig slemt og skyndt mig derind men hun var bare vred over at ikke kunne befri sig selv. Mette var ikke hjem, så Pipski og jeg lejet på sofa’en imens.
Hun har også sovet undenfor i en times tid. Vejret er varmt nok og hun sov på trods af brandbilerne.
Freja er begyndte at være mere socialt med Mette nu. Hun vil helst trøstes af Mor, og kaste sig i Mette’s favne og giver en slags ’sug kys’ for at vise sine føleser. Den har jeg ikke fået endnu, men jeg få også mange flere smil og lyd.

No comments: